077-2320009
כשר רבנות
א-ה 12:00-24:00, שעה אחרי צאת שבת עד 24:00
Back to top
Image Alt

רשת קיושי סושי בר- מטבח יפני כשר

אסייתית חדשה נפתחה בקיבוץ גבעת ברנר

Kiyoshi – Sushi & Bar מסעדת קיושי היא בבעלותם של שי אטיאס, מי שעמד מאחורי ההקמה וההצלחה של סושי בר בזל המיתולוגי בתל אביב ועדי מלמד המביא איתו ניסיון רב בתחום המטבח האסיאתי ומנצח על הכנת המנות של המסעדה

על פתיחת המסעדה אחראים שי אטיאס, יזם קולינארי ומי שעמד מאחורי ההקמה וההצלחה של סושי בר בזל המיתולוגי בתל אביב וכן, עדי מלמד, המביא איתו ניסיון רב בתחום המטבח האסיאתי והוא זה שמנצח על הכנת המנות, לרבות גלגול הסושי במטבח המסעדה ונאור מלכה האחראי על בר הלילה  והכנת הקוקטיילים.

לדברי היזמים: "בשנים האחרונות עסקנו בפיתוח מנות אסיאתיות וסושי כדי לתת מענה  לתפריט מגוון ברמה הכי גבוהה שיש, הן מבחינת חומרי הגלם והן מבחינת הטריות והאיכות של המנות  בגירסה כשרה. היום, אנו שמחים וגאים להשיק את מסעדת קיושי – סושי בר, שתעניק חוויה קולינארית שונה וייחודית בנוף המסעדות הקיים באזור זה, הן מעצם היותה  מסעדה אסיתאית כשרה והן  בתפריט המציע מגוון רב של מנות מכל הקשת האסיאתית (מוקפצים, סלטים, סושי, מרקים, מנות פתיחה חמות או קרות) והכל ברמת חומרי הגלם הטובים והטריים ביותר.

בקטגוריות פתיחים מהטבח תמצאו מנות כמו: טצוקומונו, ירקות בתחמיץ (15 שקלים), ספרינג רול, 2 יחידות במילוי ירקות שורש מוגש עם רוטב חמוץ (15 שקלים), גיוזה ירקות/ עוף – 4 כיסוני בצק צרובים על פלאנצ'ה באידוי קל מוגשים עם רוטב פיקנטי (32 שקלים), אדממההום פרייז ועוד.

בקטגוריית הסלטים, תמצאו מנות כמו: סלט נודלס   (31 שקלים), סשימי סלט  (42 שקלים), פופקרן צ'יקן סלט (49 שקלים)

הסושי בקיושי זוכה לעמוד שלם בתפריט  ומציע מבחר מנות כמו: פתיחים מהסושי:  מגורו טאטאקי – סשימי טונה צרובה עם טוגרשי בליווי רוטב פונזו (55 שקלים), סאקה טאטאקי– סלמון ובצל ירוק עטופים אצה בטמפורה (49 שקלים), גונקאן סושי– 4 סשימי סלמון עוטפים כדורי אורז במילוי בטרטר דגים (48 שקלים). עוד מציע התפריט מבחר רולים מיוחדים (35 – 47 שקלים לרול), קומבינציות סושי (במחיר של 45 שקלים  ליחיד ועד 162 שקלים לזוגית), סנדביץ' סושי (33 שקלים – 39 שקלים), מבחר קונוסים הניתנים להגשה גם כרול סושי  ועוד.

בתפריט הלילה תהנו ממבחר קוקטיילים, שיכין הבר מן של קיושי, נאור מלכה לדוגמא: קוקטייל יאמס – אוזו עם קרנברי ולימונענע (48 שקלים) או קוקטייל קמפוז – קמפרי תפוזים,ג׳ין,פסיפלורה, ליים (54 שקלים)

כערך מוסף לקהל המסעדה, ישנן מנות בתפריט המסומנות כמתאימות לטבעוניים, צמחוניים, ללא גלוטן ומידת החריפות של המנה. בקיושי נהנים גם מהזמנות TA (להגיע ולקחת) וגם ממשלוחים ברדיוס רחב.

 

לכתבה המלאה https://bit.ly/3lzYQeS

דילוג לתוכן